Ćwiczenia - plecy okrągłe

Dzień dobry, Zapraszam do wspólnych ćwiczeń w domu. Do ćwiczeń będziemy potrzebować: wałek z ręcznika, poduszkę lub rolkę papieru toaletowego, małą zabawkę, którą dziecko bez problemu utrzyma w rączkach. 1. Bierzemy wałek zrobiony z ręcznika. Kładziemy się na brzuchu, pod pępek podkładamy wałek. Nogi wyprostowane i złączone, ręce wyprostuj i wyciągnij przed siebie - wytrzymaj. Rozluźnij mięśnie piersiowe. Ćwiczenie powtórz co najmniej 10 razy. 2. Przejdź do klęku podpartego, dłonie oprzyj na kocyku, wysuń ręce jak najdalej w przód. Ćwiczenie powtórz co najmniej 10 razy. 3. Usiądź w siadzie skrzyżnym, ręce trzymaj wyprostowane. Głowę wyciągnij w górę i skieruj przed siebie. W jednej dłoni trzymaj woreczek (bądź nie wielką zabawkę - Ja użyłam dinozaura). Przenieś ręce w tył i przełóż woreczek (dinozaura) do drugiej ręki, jak najwyżej za biodrami. Ćwiczenie powtórz co najmniej 10 razy. 4. Usiądź w siadzie skrzyżnym, plecy trzymaj wyprostowane. Głowę wyciągnij do góry, wzrok skieruj przed siebie. Ugnij ręce na wysokości barków w pozycji skrzydełek. Wyprostuj i ugnij ręce do tej samej pozycji - wytrzymaj 5 s. Powtórz ćwiczenie co najmniej 10 razy. 5. Połóż się przodem, ręce wyciągnij przed siebie.Przenieś wyprostowane ręce do bioder. Wytrzymaj 5 s. Ćwiczenie powtórz co najmniej 10 razy. 6. Stań pod ścianą, plecy wyprostuj, barki opuść, głowę wyciągnij do góry głowę, wzrok skieruj przed siebie. Łopatki dopchnij do ściany. Ćwiczenie powtórz co najmniej 10 razy. Link do filmu na YouTube. https://youtu.be/4KuAbCmzPrQ

środa, Maj 20, 2020