Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Angielski

W tym roku szkolnym angielski w naszym przedszkolu prowadzą nasze nauczycielki - pani mgr Agnieszka Szulc i pani mgr Aleksandra Orlicka-Kowalczyk.

Pani Agnieszka prowadzi zajęcia w grupie Kotków, Skrzatów, Biedronek i Lisków, a pani Ola - w grupie Jeżyków i Biedronek.

 

wrzesień 2024

dzieci 3-4 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Welcome

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Zapoznanie z bohaterami kursu
  • Wprowadzenie zwrotów na powitanie i pożegnanie w zabawach
  • Rozwijanie spostrzegawczości oraz utrwalenie graficznych reprezentacji słów kluczowych w trakcie wykonywania ćwiczeń
  • Utrwalenie poznanego słownictwa i rozwijanie motoryki małej w zabawie konstrukcyjno-słownej

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Welcome

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Zapoznanie z bohaterami kursu
  • Wprowadzenie/przypomnienie zwrotów na powitanie i pożegnanie w zabawach z pacynką oraz Kartami obrazkowymi.
  • Wprowadzenie piosenki na powitanie Hello Song! oraz piosenki na pożegnanie Bye-bye Song.
  • Prezentacja słownictwa związanego z zabawami dla dzieci z wykorzystaniem Kart obrazkowych (*Kart wyrazowych).
  • Utrwalanie poznanego słownictwa w zabawie ruchowej Touch it!

 

październik 2024

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

My colourful world

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • zapoznanie z nazwami kolorów
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z zabawami, liczbami oraz przyborami szkolnymi

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Numbers and school objects

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • zapoznanie ze słownictwem kluczowym związanym z przyborami szkolnymi
  • zapoznanie się z nazwami liczb 1–10
  • rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej w oparciu o rymowankę numbers oraz poznane struktury językowe
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z zabawami, liczbami oraz przyborami szkolnymi

 

listopad 2024

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

My feelings

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Prezentacja słownictwa związanego z emocjami z wykorzystaniem Kart obrazkowych
  • Wprowadzenie piosenki tematycznej I’m Happy! oraz jej odgrywanie z wykorzystaniem gestów i ruchu.
  • Utrwalenie i poszerzenie słownictwa poprzez słuchanie historyjki tematycznej I’m Hungry!
  • Rozwijanie zdolności komunikacyjnych oraz aktywne wykorzystywanie poznanej struktury językowej i słownictwa w zabawie.

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Home sweet home

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

Prezentacja słownictwa związanego z przedmiotami znajdującymi się w domu z wykorzystaniem Kart obrazkowych                                                                                      

  • Utrwalenie poznanych słów w zabawie Run and touch!
  • Zapoznanie z treścią rymowanki In the Castle oraz utrwalanie poznanych struktur językowych.
  • Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze światem bajek i magii
  • Utrwalenie i konsolidacja poznanego słownictwa i struktur językowych w zabawie z wykorzystaniem plakatu Look and find!

 

grudzień 2024

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

My family

Festivals - Christmas

 

Zadania wychowawczo - dydaktyczne:

  • Prezentacja słownictwa związanego z bajkami z wykorzystaniem Kart obrazkowych.
  • Wprowadzenie struktury językowej i ćwiczenie ich użycia w zabawie słownej It’s my sister!
  • Konsolidacja poznanego słownictwa w zabawie ruchowej Hit the poster!
  • It’s my grandpa – poszerzenie zakresu słownictwa związanego z członkami rodziny.
  • Christmas – zapoznanie z nazwami obiektów związanych ze Świętami Bożego Narodzenia.
  • Utrwalenie znajomości słownictwa związanego z członkami rodziny poprzez zabawy ruchowe i tematyczne.

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Bedtime story

Festivals - Christmas

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Bedtime story – zapoznanie ze słownictwem kluczowym związanym ze światem bajek.
  • In the castle – poszerzenie zakresu słownictwa związanego ze światem bajek.
  • Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej w oparciu o rymowankę In the Castle oraz poznane struktury językowe.
  • Christmas time – zapoznanie ze słownictwem związanym ze Świętami Bożego Narodzenia.

 

styczeń 2025

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

My family

Let’s play

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej w oparciu o rymowankę
  • Utrwalenie znajomości słownictwa związanego z członkami rodziny poprzez zabawy ruchowe i tematyczne
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z emocjami i członkami rodziny
  • zapoznanie z nazwami zabawek
  • zapoznanie z liczebnikami 1, 2 i 3.

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Bedtime story

The rainy day

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze światem bajek i magii oraz struktur językowych poprzez zabawy ruchowe i tematyczne
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z wyposażeniem i częściami domu oraz światem bajek
  • zapoznanie ze słownictwem kluczowym związanym z deszczową pogodą
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • reagowanie na polecenia nauczyciela i wskazywanie części garderoby odpowiedniego do omawianych warunków pogodowych

 

luty 2025

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

Let’s play

I can!

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • Utrwalanie nazw zabawek
  • Utrwalanie liczebników 1, 2 i 3
  • Zapoznanie z nazwami aktywności
  • Rozszerzenie zakresu słownictwa związanego z czynnościami

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

The rainy day

Four seasons

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • utrwalenie słownictwa związanego z deszczową pogodą
  • Utrwalenie znajomości słownictwa związanego z pogodą i obiektami związanymi z deszczem oraz struktur językowych
  • zapoznanie ze słownictwem związanym z symbolami pór roku
  • wprowadzenie słownictwa związanego z porami roku
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej

 

marzec 2025

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

I can!

Yummy food

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z zabawkami, liczebnikami od 1 do 3 oraz czynnościami
  • zapoznanie z nazwami owoców
  • zapoznanie z nazwami warzyw

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Four seasons

It’s lunchtime!

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej
  • utrwalenie znajomości słownictwa kluczowego związanego z porami roku i ich symbolami
  • zapoznanie ze słownictwem związanym z jedzeniem
  • poszerzenie zakresu słownictwa związanego z jedzeniem o zdrowe i niezdrowe przekąski

 

kwiecień 2025

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

Yummy food

My pets

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • utrwalanie nazw warzyw i owoców
  • zapoznanie z nazwami zwierząt domowych
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • utrwalenie znajomości słownictwa kluczowego związanego ze zwierzętami domowymi poprzez zabawy ruchowe i tematyczne

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

It’s lunchtime!

Amazing animals

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • utrwalenie słownictwa związanego z jedzeniem
  • zapoznanie ze słownictwem kluczowym związanym ze zwierzętami
  • wprowadzenie słownictwa opisującego cechy zwierząt
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej

 

maj 2025

dzieci 3-4-letnie

Tematyka kompleksowa:

My pets

Move your body

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu oraz sprawności komunikacyjnej
  • utrwalenie znajomości słownictwa kluczowego związanego ze zwierzętami domowymi poprzez zabawy ruchowe i tematyczne
  • zapoznanie z nazwami części ciała
  • wprowadzenie słownictwa związanego z czynnościami

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

Amazing Animals

In the playground

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze zwierzętami i struktur językowych poprzez zabawy ruchowe i tematyczne
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z jedzeniem i zwierzętami
  • zapoznanie ze słownictwem związanym z zabawkami
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej

 

czerwiec 2025

dzieci 3-4-letnie

 

Tematyka kompleksowa:

Let’s dress up

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • zapoznanie z nazwami ubrań
  • wprowadzenie słownictwa związanego z czynnościami
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • podsumowanie wiadomości

 

dzieci 5-6 – letnie

Tematyka kompleksowa:

At the seaside

Zadania wychowawczo- dydaktyczne:

  • zapoznanie ze słownictwem związanym z elementami garderoby
  • wprowadzenie słownictwa związanego z wakacjami nad morzem
  • osadzenie poznanego słownictwa w naturalnym kontekście w historyjce obrazkowej
  • utrwalenie i konsolidacja materiału związanego z zabawkami, częściami garderoby oraz wakacjami na plaży

 

            W tym roku szkolnym nauka języka angielskiego jest oparta o program „Fun Time”.